דף הבית
פרוביוטיקה
 פרוביוטיקה
 שאלות נפוצות
ויטה ביוסה הפרוביוטיקה שלנו
 ויטה ביוסה - מה זה?
 המלצות שימוש בויטה ביוסה
 חליטת צמחי מרפא בויטה ביוסה
 תעודת כשרות
 ביוסה בעולם
 ויטה ביוסה- הוראות אחסנה
מאמרים
 עולם הפרוביוטיקה
 מאמרים מדעיים מתורגמים
 בריאות מאת ריבי וקשל רוזנברג
תגובת לקוחות
קניה באתר
 רכישה אונליין
 היכן ניתן לרכוש?
צור קשר
דף הבית
המלצות שימוש בויטה ביוסה

באשת פה, הליטוסיס וסירחון

באשת פה, הליטוסיס וסירחון

באשת פה, הליטוסיס וסירחון

באשת פה, הליטוסיס וסירחון

סביר להניח שלרבים מאיתנו הזדמן בשלב כזה או אחר, לעמוד או לדבר עם מישהו אשר הריח שנדף מפיו לא היה סימפטי במיוחד. ריחות לא נעימים מהפה יכולים לנבוע מסיבות שונות ומגוונות אך רוב האנשים אינם מודעים לכך שלרוב ניתן למצוא להם פתרונות פשוטים. אז האם אפשר למנות באשת פה? האם אפשר לטפל בבעיית באשת פה קיימת? מסתבר שכן. הרפואה הטבעית מציעה שימוש קבוע בפרוביוטיקה כטיפול נגד באשת פה.

על באשת פה, הליטוסיס וכל הריחות הלא נעימים

אם בעבר נחשבה בעיית באשת פה - הליטוסיס (halitosis.halitos: נשימה, osis: תופעה לא נורמלית) לתופעה בלתי ניתנת לשינוי, הרי שכיום ידוע כי באשת פה נגרמת על ידי חיידקי הפה המעבדים את החלבונים והחומצות המופרשות הם הגורמים לגזים המצחינים הנודפים בעת הנשימה. גורמים נוספים לבאשת הפה הם שיניים לא נקיות, מחלות חניכיים, כיבים בפה ובוושט, זיהומים בחלל האף ובעיות במעיים. הטיפול המסורתי נגד באשת פה כולל תרופות לבליעה ונוזלים שונים לגרגור. הרפואה הטבעית ממליצה על נטילת פרוביוטיקה ועריכת שינויים תזונתיים שונים.

איך הפרוביוטיקה יכולה לעזור?

במלחמה על מקום המחיה במערכות השונות בגוף, מאגר החיידקים הפרוביוטיים (החיידקים הטובים) מרחיק את החיידקים הגורמים לריח הרע בפה. כאשר ריכוז החיידקים הפרוביוטיים בגוף עולה, נוצר איזון חיובי בגוף והריח הרע הנודף מחלל הפה נעלם. זו הסיבה שכדאי לצרוך פרוביוטיקה בקביעות, הן כטיפול נגד באשת פה והן כטיפול מונע של באשת פה. נטילת פרוביוטיקה מסייעת לאיזון המערכת החיסונית, לחיזוק מערכת העיכול ומעניקה תחושה גופנית טובה יותר.

איזו פרוביוטיקה כדאי לצרוך?

הפרוביוטיקה המומלצת בדרך כלל היא פרוביוטיקה בצורת נוזל, למשל פרוביוטיקה ויטה ביוסה. שטיפת הפה בקביעות על ידי ויטה ביוסה תאזן את המיקרו פלורה בפה ותסלק מהוושט את החיידקים הגורמים לניחוחות הלא נעימים הנודפים מהפה להיעלם.

מהו אופן השימוש בפרוביוטיקה ויטה ביוסה?

כידוע, רצוי לצחצח את השיניים לפחות פעמיים ביום. המהדרין מצחצחים שיניים לאחר כל ארוחה, גם בשעות הצהריים. מומלץ לאחר כל צחצוח שיניים לגרגר פקק אחד של פרוביוטיקה ויטה ביוסה (10 מ"ל) ובסיום הגרגור לבלוע את הנוזל. בליעת הנוזל תחזק את המערכת החיסונית ותשפר את פעילות מערכת העיכול, כך שהסיכוי שבעתיד תופיע באשת פה הולך ופוחת. את הגרגור חובה לבצע לפחות פעמיים ביום, רצוי גם יותר. כדי לחזק את כל המערכות בגוף יש להתחיל בנטילת כמות של 10 מ"ל ויטה ביוסה ביום (פקק אחד). את הכמות יש לחלק לפעמיים עד שלוש פעמים ביום. בהדרגה יש להעלות את המינון היומי ל-30 מ"ל.

לרכישת ויטה ביוסה

 

אופן השימוש בוויטה ביוסה כמתואר הינו מידע מקצועי ואינו משמש התוויה רפואית, דיאגנוזה או יעוץ תרפויטי. אין לקבל את הנחיות השימוש הנ"ל כתחליף לטיפול מקצועי ואין להפסיק לקחת תרופות לפי מרשם הרופא המטפל ו/או לפי הידע הרפואי המקובל. יתר על כן, רצוי שקורא הכתבה הזאת יודיע לרופא המטפל על המידע שבכתבה זו. כאשר הקורא משתמש באחת ההנחיות לשימוש בוויטה ביוסה הוא פועל לפי רצונו האישי ולוקח על עצמו את האחריות. על אנשים הנוטלים תרופות מרשם או כל חומר אחר המכיל חיידקים, בעלי רגישות ידוע לצמחים, נשים בהריון ותינוקות, יש להיוועץ עם רופא.

דף הביתהדפסהמפת האתרמדיניות שמירה על פרטיות