דף הבית
פרוביוטיקה
 פרוביוטיקה
 שאלות נפוצות
ויטה ביוסה הפרוביוטיקה שלנו
 ויטה ביוסה - מה זה?
 המלצות שימוש בויטה ביוסה
 חליטת צמחי מרפא בויטה ביוסה
 תעודת כשרות
 ביוסה בעולם
 ויטה ביוסה- הוראות אחסנה
מאמרים
 עולם הפרוביוטיקה
 מאמרים מדעיים מתורגמים
 בריאות מאת ריבי וקשל רוזנברג
תגובת לקוחות
קניה באתר
 רכישה אונליין
 היכן ניתן לרכוש?
צור קשר
דף הבית
המלצות שימוש בויטה ביוסה

דלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן

דלקות בדרכי השתן

מערכת השתן מורכבת מכליות, צינוריות שתן, שלפוחית השתן ושופכה. כאשר הרירית של שלפוחית השתן נפגעת בגלל פלישת חיידקים, נוצרת דלקת בדרכי השתן. נשים הן הנפגעות ביותר מדלקות בדרכי השתן, בגלל השינויים הגינקולוגיים העוברים עליהן במשך כל תקופת חייהן. דלקת בדרכי השתן אצל נשים מופיעות בשלוש תקופות חיים עיקריות: בתקופת הינקות והילדות, כלומר עד גיל ארבע, בתקופה בה הן מתחילות בקיום יחסי מין עד לתקופת סיום הופעת הווסת ומגיל המעבר. אצל הגברים דלקות בשלפוחית השתן שכיחות פחות והן מתרחשות בעיקר בגיל המבוגר. הדלקת נגרמת בעיקר ממעבר חיידקי צואה לדרכי השתן וחוסר בנוזלים.

דלקת בשלפוחית השתן - מהם הסימפטומים?

קיימים סוגים שונים של דלקות בשלפוחית השתן ולא כל אדם סובל מכל התסמינים של דלקת. רוב האנשים מפתחים לפחות תסמין או שניים מתוך הרשימה שלהלן:

  • קושי בהתאפקות במתן שתן.
  • מתן שתן פעמים רבות יותר מהרגיל, כשהשתייה הרגילה לא השתנתה.
  • דליפות שתן קטנות.
  • שתן עכור בעל ריח עז.
  • דם בשתן.
  • צריבה בעת מתן השתן.

טיפול קונבנציונלי - דלקות בדרכי השתן

על מנת לטפל בדלקות הנוצרות במערכת דרכי השתן נהוג לצרוך אנטיביוטיקה אשר לרוב גורמת לתופעות לוואי כגון: פטרת ווגינאלית, אפתות ובעיות עיכול. אנטיביוטיקה פוגעת בכל אוכלוסיית החיידקים ללא הבחנה בין חיידקים טובים או רעים ולכן כאשר אנו צורכים אנטיביוטיקה, אנו מצמצמים את אוכלוסיית הלקטובצילים בנרתיק ובמערכת העיכול ומאפשרים הימצאות של פטריות וחיידקים אחרים נוספים. בעת טיפול אנטיביוטי ולאחריו מומלץ לצרוך פרוביוטיקה - במרווח של שעתיים מעת לקיחת האנטיביוטיקה.

פרוביוטיקה - באיזה תחומים עיקריים היא מועילה?

חיידקים אשר גורמים לדלקת בדרכי השתן לרוב מגיעים מהצואה ולכן איזון של המיקרופלורה בחיידקים פרוביוטים, מורידה משמעותית את ריכוז החיידקים הפתוגנים ואת הסיכוי בהתפתחות דלקת. חיידקים פרוביוטיים הם אנטי דלקתיים והם משפיעים על מערכות רבות בגוף, החל מחיזוק המערכת החיסונית הכללית, המשך בטיפול בבעיות מעיים, שלשולים, דלקות בדרכי השתן, פטריות קנדידה וכלה באיזון מערכות הגוף. הפרוביוטיקה טובה במיוחד במקרים של נטילת אנטיביוטיקה, לעיתים עודפת. במצבים אלו המערכת החיסונית נחלשת ומאפשרת חדירת וירוסים וחיידקים שלא היו מצליחים לפעול כאשר האדם בריא לחלוטין.

פרוביוטיקה ויטה ביוסה - במה היא עוזרת כשיש דלקת בדרכי השתן?

חשוב לציין כי במידה וכבר יש דלקת, משך הריפוי באמצעות פרוביוטיקה בלבד איטי ובזמן זה נגרם סבל רב למטופל. לכן המלצתנו היא שימוש בוויטה ביוסה כטיפול מונע לדלקות בדרכי השתן ובשיקום המיקרופלורה במידה ונצרכה אנטיביוטיקה. זאת על מנת למנוע התפתחות פטרת בנרתיק.

טיפול מונע - יש להתחיל את נטילת הויטה ביוסה בהדרגה ולהגיע למינון של עד 30 מ"ל ביום. רצוי לקחת את הויטה ביוסה על בטן ריקה.

שיקום המיקרופלורה- במקביל לצריכת האנטיביוטיקה יש להתחיל ליטול ויטה ביוסה שלוש פעמים ביום, 30 מ"ל בכל פעם, סה"כ 90 מ"ל ביום. יש להקפיד לצרוך את הפרוביוטיקה לאחר האנטיביוטיקה במרווח של לפחות שעתיים. בתום צריכת האנטיביוטיקה יש להמשיך ולצרוך פרוביוטיקה למשך שבועיים במינון של 40 מ"ל ביום, כ- 20 מ"ל בבוקר ו- 20 מ"ל בערב על בטן ריקה.

אזהרות: כיוון שיש ליטול כמות גדולה מאוד של ויטה ביוסה במצב של דלקת בדרכי השתן, עלולות להופיע תופעות לוואי, כגון גזים ושלשולים. במקרים אלה יש להפחית מעט את המינון, עד להסתגלות הגוף.

ויטה ביוסה טובה לטיפול בדלקות בדרכי השתן וגם למניעת דלקות אלה. חשוב לשלב את השימוש בויטה ביוסה עם טיפול רפואי.

  • המינון כטיפול מונע - יש להתחיל את נטילת הויטה ביוסה בהדרגה ולהגיע למינון של עד 30 מ"ל ביום. רצוי לקחת את הויטה ביוסה בזמן הארוחה או מיד לאחריה.
  • המינון כטיפול בדלקת בדרכי השתן - יש ליטול ויטה ביוסה שלוש פעמים ביום, 30 מ"ל בכל פעם (30 מ"ל X 3 פעמים ביום).

לרכישת ויטה ביוסה

אזהרות: כיוון שיש ליטול כמות גדולה מאד של ויטה ביוסה במצב של דלקת בדרכי השתן, עלולות להופיע תופעות לוואי, כגון גזים ושלשולים. במקרים אלה יש להפחית מעט את כמות הויטה ביוסה, עד להסתגלות של הגוף.

כיצד ניתן להימנע מהיווצרות דלקת בדרכי השתן?

ישנן מספר דרכים שבאמצעותם ניתן להימנע מדלקת בדרכי השתן:

  • שמירה על היגיינה בסיסית באזור.
  • מתן שתן לאחר קיום יחסי מין.
  • שתייה מרובה של נוזלים.

 

אופן השימוש בוויטה ביוסה כמתואר הינו מידע מקצועי ואינו משמש התוויה רפואית, דיאגנוזה או יעוץ תרפויטי. אין לקבל את הנחיות השימוש הנ"ל כתחליף לטיפול מקצועי ואין להפסיק לקחת תרופות לפי מרשם הרופא המטפל ו/או לפי הידע הרפואי המקובל. יתר על כן, רצוי שקורא הכתבה הזאת יודיע לרופא המטפל על המידע שבכתבה זו. כאשר הקורא משתמש באחת ההנחיות לשימוש בוויטה ביוסה הוא פועל לפי רצונו האישי ולוקח על עצמו את האחריות. על אנשים הנוטלים תרופות מרשם או כל חומר אחר המכיל חיידקים, בעלי רגישות ידוע לצמחים, נשים בהריון ותינוקות, יש להיוועץ עם רופא.

דף הביתהדפסהמפת האתרמדיניות שמירה על פרטיות