דף הבית
פרוביוטיקה
 פרוביוטיקה
 שאלות נפוצות
ויטה ביוסה הפרוביוטיקה שלנו
 ויטה ביוסה - מה זה?
 המלצות שימוש בויטה ביוסה
 חליטת צמחי מרפא בויטה ביוסה
 תעודת כשרות
 ביוסה בעולם
 ויטה ביוסה- הוראות אחסנה
מאמרים
 עולם הפרוביוטיקה
 מאמרים מדעיים מתורגמים
 בריאות מאת ריבי וקשל רוזנברג
תגובת לקוחות
קניה באתר
 רכישה אונליין
 היכן ניתן לרכוש?
צור קשר
דף הבית
המלצות שימוש בויטה ביוסה

חיזוק מערכת החיסון - אדם בעל מערכת חיסון מוחלשת או אדם הסובל ממחלה אוטואימונית

חיזוק מערכת החיסון - אדם בעל מערכת חיסון מוחלשת או אדם הסובל ממחלה אוטואימונית

חיזוק מערכת החיסון - אדם בעל מערכת חיסון מוחלשת או אדם הסובל ממחלה אוטואימונית

מחקרים מראים כי צריכת פרוביוטיקה משפרת ומחזקת את מערכת החיסון.

הרבה שנים המנגנון הביולוגי שמסביר את השפעה זו לא היה מוכר ומובן, ובזכות המחקר הגדל ומתפתח בתחום מתבהרת התמונה.

השפעת פרוביוטיקה על חיסון - מעצם קיומם, החיידקים הפרוביוטיים מהווים מגן מפני פתוגניים שמנסים לפלוש לגוף הפונדקאי. ההגנה מתאפשרת תודות לחומרים אנטיביוטיים טבעיים, כמו אצידולין, בקטריוצין, לקטוצידין וחומרים נוספים, שאותם חיידקים אלה מייצרים. זאת ועוד: במערכת העיכול יכולת הפירוק של החיידקים הפרוביוטיים מונעת מחומרים שהגוף רגיש אליהם להגיע אל הרקמות החיסוניות. בכך נמנעת הפרשה של נוגדנים אלרגנים (lgE) ואיתה הפעלת תגובה חיסונית שעלולה בהמשך להתבטא כדלקת או כתגובה אלרגית.

השפעה פרוביטיקה על רמות הדלקתיות - מחקרים מצאו שקליטת רצף החומר התורשתי, הדנ"א, של החיידקים הפרוביוטיים  ברצפטורים על תאי המעי גורמת בסופו של תהליך לירידה ברמת הדלקתיות. בכך בעצם לחיידקים יכולת השפעה חיובית על גופנו במצבי חולי שאינם נגרמים בהכרח מפתוגניים, אלה מחלות אוטואימוניות כגון, קרוהן וקוליטיס.

חיזוק מערכת החיסון באמצעות ויטה ביוסה:

תחילה יש להקפיד ולצרוך את המוצר בהדרגה ובאיטיות. במידה ומורגשת תגובה חיסונית יש להמשיך לצרוך במינון מופחת עד הסתגלות הגוף והרגעות מערכת החיסון. יש להגדיל את המינון עד לצריכה של מינימום 50 מ"ל ביום, מפוצל כ- 25 מ"ל בבוקר ו- 25 מ"ל בערב.

תופעות לואי ידועות בקרב אנשים בעלי מערכת חיסון מוחלשת:

קליטת כמות גדולה של חיידקים עלולה לגרום לתגובה חיסונים מוגברת (מאחר והבקרות על מערכת החיסון אינן תקינות) תופעה שמתבטאת בתחושת חולי ועייפות. תופעות לוואי אלו ניתן למנוע ע"י תחילת צריכה איטית ומבוקרת.

אופן צריכה בהדרגה מומלצת: ביום הראשון כ- 5 מ"ל (חצי פקק), למחרת 5 מ"ל בבוקר ו-5 מ"ל בערב ובמידה ולא מורגשת תופעת לוואי להמשיך להעלות את המינון עד הגעה למינון הרצוי.

לרכישת ויטה ביוסה

חשוב להקפיד שהגוף לא יפתח סבילות לפרוביוטיקה (מעין התמכרות), לכן, מומלץ לשנות מפעם לפעם את מינוני הפרוביוטיקה או לצרוך את הפרוביוטיקה אחת ליומיים.

אופן השימוש בוויטה ביוסה כמתואר הינו מידע מקצועי ואינו משמש התוויה רפואית, דיאגנוזה או יעוץ תרפויטי. אין לקבל את הנחיות השימוש הנ"ל כתחליף לטיפול מקצועי ואין להפסיק לקחת תרופות לפי מרשם הרופא המטפל ו/או לפי הידע הרפואי המקובל. יתר על כן, רצוי שקורא הכתבה הזאת יודיע לרופא המטפל על המידע שבכתבה זו. כאשר הקורא משתמש באחת ההנחיות לשימוש בוויטה ביוסה הוא פועל לפי רצונו האישי ולוקח על עצמו את האחריות. על אנשים הנוטלים תרופות מרשם או כל חומר אחר המכיל חיידקים, בעלי רגישות ידוע לצמחים, נשים בהריון ותינוקות, יש להיוועץ עם רופא.

דף הביתהדפסהמפת האתרמדיניות שמירה על פרטיות