דף הבית
פרוביוטיקה
 פרוביוטיקה
 שאלות נפוצות
ויטה ביוסה הפרוביוטיקה שלנו
 ויטה ביוסה - מה זה?
 המלצות שימוש בויטה ביוסה
 חליטת צמחי מרפא בויטה ביוסה
 תעודת כשרות
 ביוסה בעולם
 ויטה ביוסה- הוראות אחסנה
מאמרים
 עולם הפרוביוטיקה
 מאמרים מדעיים מתורגמים
 בריאות מאת ריבי וקשל רוזנברג
תגובת לקוחות
קניה באתר
 רכישה אונליין
 היכן ניתן לרכוש?
צור קשר
דף הבית
עולם הפרוביוטיקה

למה לאכול אוכל אורגני?

למה לאכול אוכל אורגני?

למה לאכול אוכל אורגני?

למה לאכול אוכל אורגני?
גוף האדם מכיל מיליוני תאים שכל אחד מייצר יותר ממיליארדי תגובות כימיות בכל שנייה. בשנים עברו הגוף היה מתוחזק היטב, כיוון שקיבל את כל המזון והאנרגיה שנדרשו לו. האוכל היה פשוט ובריא וחיי היומיום היו מורכבים מפעילויות פיזיות בלתי פוסקות שסייעו למערכת העיכול לפעול כהלכה. המזון המעובד המרכיב את רובו של התפריט היומי המקובל כיום, אינו מצליח לספק לגוף את כל מה שנדרש לו כדי לתפקד כהלכה. רוב מרכיבי המזון המוכנס לגוף בחברה המערבית מכיל עובר עיבוד תעשייתי עד לבלי הכר ויש בו המוני קלוריות ריקות ובלתי מועילות ומכאן הדרך לחולי ומכאוב קצרה מאד. כדי להבריא את הגוף, יש לצרוך מזונות טבעיים ככל האפשר, לשלב בתפריט היומי תוספי מזון פרוביוטיים שישלימו את המחסור בוויטמינים ומינרלים, וכמובן, לעסוק בספורט על בסיס קבוע.

כיצד ניהלו בני האדם את חייהם לפני מאות ואלפי שנים? כיצד הם חיים כיום?
היפוקרטס שהיה רופא יווני במאות החמישית והרביעית לפני הספירה נהג לומר למשחרים לפתחו כי עליהם להפוך את מזונם לתרופה שתציל אותם ואת התרופות למזון שיאכיל אותם. באותם ימים מצבם של האנשים היה בכי טוב, כי החשש מפני חיות טרף גרם להם להיות בתנועה מתמדת. הם נהגו לאכול מזון טבעי ואורגני שכלל פירות וירקות לא מרוססים ולא מעובדים שסיפקו להם אנרגיה לאורך כל היום. הפלורה הטבעית במעיהם נהנתה משפע של חיידקים ידידותיים שמיגרו את החיידקים המזיקים מהגוף, לכן האדם היה קל תנועה, גמיש ובריא. בעידן המודרני אנשים פעילים פחות והרוב מבצעים את עבודתם בישיבה או בתנועה מועטה. כאשר הם מגיעים בשעות מאוחרות הביתה, אין להם פנאי לגדל ירקות ופירות טריים בגינתם ולהכין יוגורט ביתי. האוכל המוגש לשולחן מבוסס בעיקרו על מוצרים מוכנים ומעובדים בלוויית מעט מאד פרי וירק טבעיים. במשפחות שקיימת בהן מודעות לכמות הבלתי מספקת של הוויטמינים ומהמינרלים שבמזון, נהוג לצרוך תוספי מזון שונים, בעיקר פרוביוטיקה, המכילה את החיידקים הידידותיים להם הגוף זקוק.

מהי הפרוביוטיקה?
המעיים מכילים כמות עצומה של חיידקי מעיים המייצרים וויטמינים וחומצות שומן החיוניים למערכת החיסון בגוף ולפעילות מערכת העיכול. חוסר איזון בין החיידקים המועילים (פרוביוטיים) לבין החיידקים המזיקים עלול לגרום למחלות ולזיהומים רבים. גם היוגורט המכיל חיידקים פרוביוטיים לא מצליח לספק את כל האנרגיה הנחוצה לגוף לשם תפקודו היומיומי. לכן חשוב מאד להוסיף לתזונה פרוביוטיקה, מוצר טבעי המכיל חיידקים פרוביוטיים המשפרים את תפקודו של הגוף בחיי היומיום ומחזקים אותו בעת מחלה או לאחר נטילת אנטיביוטיקה. יתרונותיה של הפרוביוטיקה רבים ואין לה את החסרונות של התרופות המדיציניות המוכרות לרפואה.

דף הביתהדפסהמפת האתרמדיניות שמירה על פרטיות