דף הבית
פרוביוטיקה
 פרוביוטיקה
 שאלות נפוצות
ויטה ביוסה הפרוביוטיקה שלנו
 ויטה ביוסה - מה זה?
 המלצות שימוש בויטה ביוסה
 חליטת צמחי מרפא בויטה ביוסה
 תעודת כשרות
 ביוסה בעולם
 ויטה ביוסה- הוראות אחסנה
מאמרים
 עולם הפרוביוטיקה
 מאמרים מדעיים מתורגמים
 בריאות מאת ריבי וקשל רוזנברג
תגובת לקוחות
קניה באתר
 רכישה אונליין
 היכן ניתן לרכוש?
צור קשר
דף הבית
המלצות שימוש בויטה ביוסה

קנדידה במערכת העיכול

קנדידה במערכת העיכול

קנדידה במערכת העיכול

קנדידה במערכת העיכול

כאבי בטן, עייפות מתמשכת וכאבי ראש בלתי פוסקים שאין להם הסבר רפואי הם תלונות היכולות להעיד על קנדידה במערכת העיכול - פטריית שמרים שהתפשטה ללא שליטה. מרבית הרופאים מזלזלים באבחנה זו, אך מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מוכיחים שיש אמת בדבר. כיוון שהרפואה הקונבנציונלית מתקשה לתת מענה לבעיה זו, מוצאים חולים רבים את הפיתרון על ידי נטילת פרוביוטיקה - הן כטיפול בבעיה המיידית והן כטיפול מונע.

קנדידה במערכת העיכול - מה זה בכלל?

בגוף האדם קיימים כמאה וחמישים זני קנדידה. הקנדידה במערכת העיכול, או בשמה הרפואי קנדידה אלביקאנס היא פטריית שמרים המצויה במעי הגס, בחלל הפה והגרון, על פני העור ובנרתיק האשה. תפקיד הקנדידה אינו ידוע, אך כל עוד כמויותיה קטנות, היא לא גורמת כל נזק.

קנדידה במערכת העיכול - מהם הגורמים לה?

  • נטילת אנטיביוטיקה בכמויות גדולות. הגוף נכנס למעין מעגל קסמים של נטילת עוד ועוד אנטיביוטיקה והחלשת המערכת החיסונית כתוצאה מכך.
  • תרופות אנטי דלקתיות, גלולות למניעת היריון, סטרואידים וחוסר איזון הורמונאלי.
  • מחלות כרוניות כמו סוכרת ומחלות הקשורות בבלוטת התריס.
  • מתח נפשי רב.
  • שהייה בקרבת מתכות רעילות וכימיקלים.
  • מזון עשיר מאד בפחמימות ריקות, בסוכר ובשמרים.

קנדידה במערכת העיכול - כיצד משפיעה הפרוביוטיקה?

הפרוביוטיקה (למען החיים, בלטינית) היא תוסף מזון המכיל חיידקים ידידותיים המאזנים את חיידקי המעיים. הפרוביוטיקה נאבקת בחיידקים הרעים שבמערכת העיכול ומסייעת בטיפול במחלות מעיים, למשל דלקת המעי הגס ומחלת קרוהן. עוד משפיעה הפרוביוטיקה על שלשולים זיהומיים שנגרמו כתוצאה משימוש יתר באנטיביוטיקה ומפחיתה את כאבי תסמונת המעי הרגיז. השימוש בפרוביוטיקה הולך ומתגבר בשנים האחרונות. גם בבתי החולים הרופאים אינם מהססים להמליץ למטופליהם להשתמש בפרוביוטיקה. מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מוכיחים את השפעתה הטובה של הפרוביוטיקה על מערכת העיכול וכן כנגד פטריית הנרתיק - הקנדידה.

קנדידה במערכת העיכול - איך מטפלים בזה?

את הטיפול בקנדידה יש להתחיל את הצריכה בהדרגה עד למינון של 60 מ"ל ביום למשך חודש ימים, לאחר מכן יש להפחית את המינון בהדרגה ומומלץ להמשיך בטיפול מונע הכולל צריכה של כ-20 מ"ל ביום. כמו כן מומלץ להקפיד על תזונה בריאה, בעזרת שילוב תפריט דל פחמימות ריקות, סוכרים ושמרים המונע בנוסף את חזרת הקנדידה. עבור טיפול זה מומלץ לצרוך את הויטה ביוסה על בטן ריקה עם כוס מים.

לרכישת ויטה ביוסה

 

אופן השימוש בוויטה ביוסה כמתואר הינו מידע מקצועי ואינו משמש התוויה רפואית, דיאגנוזה או יעוץ תרפויטי. אין לקבל את הנחיות השימוש הנ"ל כתחליף לטיפול מקצועי ואין להפסיק לקחת תרופות לפי מרשם הרופא המטפל ו/או לפי הידע הרפואי המקובל. יתר על כן, רצוי שקורא הכתבה הזאת יודיע לרופא המטפל על המידע שבכתבה זו. כאשר הקורא משתמש באחת ההנחיות לשימוש בוויטה ביוסה הוא פועל לפי רצונו האישי ולוקח על עצמו את האחריות. על אנשים הנוטלים תרופות מרשם או כל חומר אחר המכיל חיידקים, בעלי רגישות ידוע לצמחים, נשים בהריון ותינוקות, יש להיוועץ עם רופא.

דף הביתהדפסהמפת האתרמדיניות שמירה על פרטיות